11/9/09

Egy hét Phuket :)


Jó kis tengerpart...

Ez azért így elég jól hangzik, igaz? Vasárnap reggel a reptéren kezdtem. Mivel csak 15 kg-os csomagra volt kalibrálva a jegyem, tudtam hogy valamit ki kell találnom, tekintve hogy már Kambodzsában sikerült durván bevásárolnom. Egyetlen szerencsém az volt, hogy a kézi poggyászt nem nézték, így némi pakolgatás után sikerült megúsznom a túlsúlyt. Egyébként az Air Asia-val repültem, napi 6 járatuk van Phuketra, kihagyhatatlanul olcsók és jók! Nem akartam én csalni egyébként a túlsúllyal, mert amikor megveszed a jegyed már előre be lehet kalibrálni ezt, csak én éppen azt hittem hogy nem lesz itt még problémám a csomagjaimmal. Kora délután megérkeztem a reptérre, ott beszálltam egy minibuszba, ami 200 Baht-ért elvitt minden utast a szállodáig. Teljesen jó és kulturált volt. Senkinek sem ajánlom a taxit, tekintve hogy 800-1000 Baht körül kóstált az ára...

A szálloda, ahol megszálltam nagyon szép volt, de eléggé elment a kedvem mindentől, amikor megláttam a hatalmas állványokat: felújítás folyt éppen... teljes kiborulás és mécses törés következett, amikor a szobámban fulladozni kezdtem a festés utáni hígító szagtól... Ilyet még sosem csináltam és nem is vagyok büszke rá, de szobát cseréltettem... Aztán mégegyszer szobát cseréltettem. No és akkor három a magyar igazság, a harmadikkal már minden rendben volt. Körbe jártam a helyet, megtaláltam a kondi termet, a szaunát, gőzkabint. Elmentem futni, aztán úsztam egy kicsit, ettől meg is javult a kedvem....

A kiharcolt lila szoba :)

Ami csúcsszuper volt egyébként a szobámban, az a fürdőszoba volt: a fürdőnek nem volt zárt fala a szoba felé, csak egy elhúzható üvegfal, szóval az esti filmet a fürdőkádból néztem. :) Küldtem is tesómnak egy sms-t hogy sz...r az élet. :) A szálloda egyébként a Sugar Palm Resort and Spa, elég menő hely. :)Az én képeim Phuketről nem sikerültek valami fényesen ezért ide is a szálloda honlapjáról leszedett darabokat teszem, előre is ezer bocsánat...

Az étterem, egyszerűen csúcsszuper...

A hétfői reggelinél már minden gondom elfeledtem: annyira zseniális volt a konyhája a szállodának hogy valami hihetetlen... Jókat ettem, nincs is rá szó mennyire... így hát kellett is a napi konditerem. (Jelzem, 5 km-es távomban rekordot döntöttem!) Kata Beach strandja egyébként nagyon jó volt, szuper hullámokkal és telis-tele fiatalokkal. A barnuláson kívül a szörfözésen is gondolkodtam, mígnem másnap rászántam magam és elmentem a szörf tanfolyamra. A helyi szörf oktató nagyon kedves volt, próbált kímélni is, de megmondom őszintén hihetetlen fájdalmas ez a szörf dolog. Ennyi sós vizet még életemben nem nyeltem, nem beszélve a paprika vörösre égett hátamról. Aznap éjjel a hasamon aludtam három vizes törülközővel a hátamon. Szerdára már sikerült kétszer felverekednem magam a deszkára, ami leírhatatlan érzés volt! :)

Csütörtökön beborult kissé, ezért ezen a napon reggel Phuket városba indultam egy helyi járatos kisbusszal. Sok látnivaló nincs egyébként, én a piacon vásárolgattam konyhai felszereléseket és ajándékokat. Este átmentem Patong Beach-re (hihetetlen mekkora volt itt a nyüzsgés), sétálgattam és megint vásárolgattam.

Pénteken délelőtt esett az eső (úgy látszik tényleg létezik az a monszun ugye... ), ezért a betervezett búvárkodás helyett reggel elmentem a héten már vagy harmadjára masszíroztatni, sőt beiktattam még egy pedikűrt és egy manikűrt is. Totál odavoltam... Délután aztán sétálgattam, majd visszamentem egy helyi árushoz akinél már 3 napja alkudoztam egy selyem ágynemű készletre. Végre megszereztem!!!! Feladta a harcot! Juhéjjjj! A szobában aztán nagy hévvel ki is bontottam, de persze nem tudtam visszacsomagolni.

Szombat volt az utolsó napom, igyekeztem hasznosan eltölteni. Egész nap Karon Beach-en lógtam, sétáltam a parton, nézelődtem, napoztam és úsztam. Megnéztem itt is és Kata Beach-en is egy csomó kisebb-nagyobb szálláshelyet.


Nászutasok mekkája: the Baray Villa

Voltak nagyon durvák is ! Hát először is, ha házasodni akarsz és nászutas helyet nézel, ide kell jönni: The Baray Villa. Ezen az a hely a Sawasdee Village nevű komplexumban található, vadonat új volt és meseszééép... Tetszett még az én hotelem "testvére" is, a Malisa Villa is. Búvároknak tuti jó hely és személyes kedvencem pedig a Bamboo House volt Karon Beach-en. Legközelebb ide jövünk. :)
Az egész napos nézelődés és csatangolás után még utoljára elmentem a partra fürödni, aztán kijelentkeztem a szállodában. Irtó rendesek voltak egyébként velem, be kell hogy valljam. Este 7-re jött értem a minibusz, indultam a reptérre... Hogy mi is történt a majdnem egy napon át tartó hazaúton azt majd elmesélem, vicces volt. :)