10/6/11

Játék-játék-játék!!!

Source: www.pinterest.com

Végre elindult a Juci útja Facebook oldala (hipp-hipp-hurrá!). Hogy ezt kellőképpen megünnepelhessük, a Juci útja és a Zizi kalandjai blogok most egy közös nyereményjátékra invitálnak benneteket, ahol a nyeremény nem más mint egy üveg Sangria (ezt én hozom nektek Spanyolországból) és egy doboz spanyol omlós mandulás keksz, a Polvorones, amelyet Zizi, a vegetáriánus konyha mestere fog elkészíteni. Hogy részt vehessetek a játékban, nincs más dolgotok, mint lájkolni a Juci útja Facebook oldalát és válaszolni az alábbi kérdésre, amely természetesen Barcelonához kötődik...

Mikor kezdődött  a Sagrada Familia építése?  

A válaszokat a blog bejegyzés "Comments" rovatába írjátok meg (email címet feltétlen adjatok meg, hogy kapcsolatba tudjak lépni a nyertessel). Itt jelezzétek azt is, hogy lájkoltátok-e már a Juci útja Facebook oldalát, vagy ezt még csak most fogjátok megtenni, mert csak az tud részt venni a játékban, aki lájkolt is. :)

Megduplázhatjátok az esélyeiteket a nyereményre, ha az alábbiakat megteszitek még:

1. Kövessétek a Juci útját a Twitteren és tegyétek ki az üzenőfalatokra az alábbi szöveget: Résztveszek az @jucisjorney nyereményjátékban szuper nyereményekért. Jelentkezz a játékra itt: http://bit.ly/njEgdj

2. Lájkoljátok a Zizi kalandjait a Facebook-on!

Minden plusz lépésről kérlek,  hogy tájékoztassatok itt a "Comments" részben, hogy követni tudjam ki, hányszor kerüljön bele a "kalapba".

A nyereményjáték 2011. október 19-én, éjfélkor fog zárulni. A random.org segítségével véletlenszerűen fogom kiválasztani a nyertest október 20-án és emailben veszem fel vele a kapcsolatot, de természetesen a Facebook-on is közzéteszem a nevet. A nyereményt személyesen lehet átvenni Budapesten, szükség esetén azonban magyarországi címre is elpostázom...

További szép napot és ne feledjétek, ha tehetitek, utazzatok ti is minél többet!



12 comments:

Én tudom, én tudom!
1882:első kő letétele
1883: Gaudi megkapja a megbízást, hogy építse fel a templomot

Felfedném magam :)
e-mailt viszont nem írok ide, de szerintem tudod

IGEN, lájkoltam

Remélem mindenre választ adtam :)

PS: kívülről szebb, belülről még mindig építik, de azért hatalmas :)

Lájkoltam Zizit, Twittert nem használok, viszont megosztottam a facebookon, az számít? :)

I love that picture so much. :-)

@ Melinda: szuper, benne vagy a jatekban!
@ Krista: actually, Zita found that picture for me but it was love at first sight!:)

Szia Juci, a megfejtés: 1883.
likeoltalak,de nincs személyes twitterem.
Remélem nyerek. Email cimem:acyd@acyd.hu

Judit, Anna lányom (1.5) szerint a Sagrada Familia-t 1883-ban kezdték el építeni, és még mindig nincs kész. Az infó pedig Erzsikétől, a bölcsis nénitől származik. Nyomtam egy tetszik-et a facebookon is.
emailcimem:fejeskati@hotmail.com

Az építési munkálatok 1882-ben kezdődtek el, Gaudí csak 1 évvel később csatlakozott a projekthez. Gaudí a saját építészeti és mérnöki stílusához alakította át a projektet.

*.IrdaFlor.*, gyadri43gmail.com,
like-olva a facebook-os oldal.
:)

gondolom nem lesz nehéz a válasz: 1883, a legtöbb forrás szerint.

Mindkét játékos kisasszony tetszikelve. Hajrá mindenki. g.bisztrai kukac gmail.com

Szia! Én is bejelöltelek. Nincsen twitterem. A megfejtés 1882, ha a kőletételtől számítjuk. Az emil: kaveescsokolade@gmail.com

Zizi kalandjait régebben lájkoltam. :)

Zizi kalandjairól mindig jó helyekre jutok el.:) Őt már rég lájkoltam, a twitteren nem vagyok fenn.
Nagyon tetszik a blogod.
A válasz:
1882

Sagrada Familia templom építése 1882-ben kezdődött, de máig nem fejeződött be.
Zizi kalandjai már régről lájkolva és meg is oszthatom a játékot, még egy utolsó roham erejéig :)

Post a Comment