10/21/11

A játék eredménye

Először is nagyon-nagyon köszönöm, hogy jelentkeztetek a játékra. Nagyon izgultam, hogy érkezzen minél több megfejtés. Válaszként vagy az 1882-tőt jelöltétek meg, vagy az 1883-at. Ez utóbbinak feltételezem az az oka, hogy  Gaudi csak 1883-ban csatlakozott a munkához, mivel akkor kapta meg megbizatásként a Sagrada Familia felépítését. Így elég sok szakirodalom említi ezt az évszámot is. Hogy minél többen játszhassatok, én -utólagos engedelmetekkel- mindkét választ elfogadtam. 

Tegnap este megtartottam a sorsolást és a szerencsés nyertes F. Kati, aki a megfejtést 2011. október 7-én küldte be. Ezúton gratulálok neki és emailben fogom felvenni vele a kapcsolatot, hogy megbeszéljük hogyan jut el hozzá a süti és a bor.

Mégegyszer köszönöm hogy velem játszottatok, mindenkinek szép estét kívánok.


0 comments:

Post a Comment