2/15/11

A suliról és a tanulmányútról

Nos hát megvannak a vizsgaeredmények: 7, 7 és 8 (átszámolva 3, 3 és 4). Azért meg kell mondjam, hogy a  nemzetközi jog professzorom jól megszivatott, de spongyát rá. Ez volt ugyebár a tantárgy, ahol később mentem szóbelizni és a rendes fél órás, egy kérdéses vizsga helyett háromnegyed órán keresztül faggatott és mindenre tudni akarta a választ. Azóta tudom, hogy az ő szemével mérve semmit sem tudok a volt Jugoszláv háborúról és arra is rájöttem, hogy mindenkit hasonlóan leckéztet. Amikor múlt héten együtt kávéztam az egyik csoporttársammal, akkor derült ki, hogy ő is ugyanazt a kérdést húzta és hasonlóan meg lett vezetve mint én. A profban mellesleg az félelmetes, hogy az órán és a vizsgán szörnyen viselkedik, mindezeken kívül pedig halálosan jófej. Benne vagyok ugye a tanulmányi utat szervező csapatban, a megbeszéléseken még viccelni is szokott és ez nem vicc. :)

Mellesleg az osztálykirándulásunk április második hetében lesz és egy hétig fog tartani. Genfbe, Strassburgba és Luxemburga megyünk. Lesz ENSZ és Vöröskereszt látogatás, megnézzük az Európai Bíróságot, ja  és  az Európai Számvevőszékhez és az Európa Tanácshoz a randit és az ebédet én szervezem. :) Na, miből lez a cserebogár? 


0 comments:

Post a Comment