1/18/11

Tanulmányi szabadság 2.

Ilyen finom panna cotta-t régen ettünk

Ismét a nyakamon egy vizsgaidőszak... Na de nem baj, a jó hír ezzel kapcsolatban az, hogy ha ezt átvészelem, már túl vagyok az éves megmérettetések felén. Ez igazán bíztató, igaz?

Hétfőn volt az első vizsgám, ez amolyan otthoni feladat volt. Pontban 9.30-kor feltöltötte a tanár a kérdéseket, 3 óránk volt megválaszolni mind, ismét használhattunk bármit a feladathoz. Ez persze így nagyon egyszerűnek tűnik, de koránt sem az! Ahhoz, hogy ezeket az összetett kérdéseket meg tudd válaszolni, igencsak érteni kell az anyagot és globálisan látni az egész témát.

Mondanom sem kell, én nem vonultam be az egyetemi könyvtárba, itthonról csináltam meg a vizsgát. Azért ért egy kisebb infarktus, amikor lefagyott a net először pontban a vizsga kezdés előtt, majd a feltöltéskor!  Komolyan mondom, mint egy megvadult nőszemély téptem ki a routert a konnektorból és puffogtam magyarul. Szegény lakótársam nem értette hogy mi van (az ő szobájában van a konnektor), de a vizsga vége után jókat nevettünk.

Egyébként a hangulatom szerencsére a régi! Az új évet jó kis programokkal kezdtem: mozizás (a Burlesque tényleg nagyon jó) hasonlóan lapos pénztárcájú volt kolleginámmal Alinával, The Bodies kiállítás Orsival és a párjával (mindenki nézze meg, kötelező), és ebéd Tomival a Vapiano-ban.

Szerencsére az enyhe idő miatt újra lehet bringázni, a mozgás valóban sokat segít, na meg a rendszeres agytorna. Azt el is felejtettem elmesélni, hogy a múlt hét óta a kezdő holland csoport lelkes diákja vagyok. Csak hatan vagyunk, egy kazahsztáni lány, három német, egy azerbajdzsáni srác, no és jómagam. Részleteket ne kérdezzetek, érzelmi zsarolás áldozata lettem és a kínai helyett ezt választottam.

Most sajnos nem tudok többet írni, de jövő héten visszatérek az életbe és az éterbe egyaránt. Számítsatok jó sok szuper fotóra, Acyd barátnőm látogat meg egy egész hétre!!!!!

Tomi éppen a friss bazsalikomot szagolgatja, én pedig az új fix 50-es obimat próbálgatom

0 comments:

Post a Comment